Amanda ship

Amanda:
Hej, kan jag få en ship? 
Mitt namn är Amanda och jag är 17 år gammal. Jag är en väldigt blyg tjej men när jag är bekväm med en person så kan jag aldrig vara tyst. Jag skuttar runt hela tiden och pratar hela tiden då. Jag är väldigt framåt och älskar att baka och laga mat. Jag älskaaar mat. 
Jag är 1, 64 m lång och har blont hår och ljusa ögon ( blåa ) 
 
 
I ship you with.... DA DAAAD DAA DAA
 
 
Niall
 
Person som gillar dig i hemlighet:
 
 
Louis: 
 
Din bästa kompis inom bandet:
 
 
Zayn: du och Zayn hittar alltid på massa bus ihop. Han är den du går till när du har problem ( om du inte kan vända dig till Niall )

Din bästa vän utanför bandet:
 
 
Danielle Peazer
 
---
Hoppas du är nöjd :)


Kommentarer
Amanda

Taaack så mycket! :) <3
Niall<3

2012-11-25 @ 21:12:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0