CHRIS BROWN DON'T JUDGE ME

HERREGUD SÄGER JAG BARA.

C.B sjöng Don't judge me och jag tänkte direkt på Zayn.

Allmänt om konseren: C.B var grym Live och det har alltid varit en barndoms dröm för mig och träffa honom så det var sjukt galet för mig, speciellt när han sjöng låten som Zayn gillade. Fick mig att känna ett speciellt band till Zayn när man får höra den live. Vet inte hur jag ska förklara känslan men den är underbar.

Blir bara jävligt irriterad på media som smutskastar honom hela tiden  (CB ) och kränker honom (p.g.a det med Rihanna) Om Rihanna har förlåtit honom så kan la ni göra det så PLEASE BACK THE FUCK OFF, eller vad säger ni??

Ni andra då som var på konseren eller gillar Chris brown vad tycker ni om honom och konseren?
Och ni som inte gillar honom så mycket- dömmer ni honom från hans rykte eller gillar ni inte honom som sångare.
Dela gärna med er av era tankar. Är nyfiken...
 
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article15803081.ab
SVAR PÅ TAL: ANLEDNINGEN TILL ATT KONSREN VAR SEN VAR FÖR ATT ALLA INTE HADE KOMMIT DIT ÄN ( ALLA FANS ), CHRIS BROWN DANSADE OCH SJÖNG MYCKET OCH DJN SPELADE PÅ RASTERNA NÄR HAN BYTTE OM SNABBT OCH DET VAR ALDRIG MER ÄN 1 MINUT SÅ VARFÖR SKA MAN DÖMA EN PERSONS PRIVAT LIV OCH BLANDA IN DET MED HANNS KARRIÄR, FÖRSTÅR NI VARFÖR JAG BLIR SÅ ARG. HATAR MEDIAN OCH HATAR SVERIGE FÖR ATT DE HAR FÖRSÖKT OCH BOJKOTTA HANS KONSER MEN TACK SÅ MYCKET CHRIS BROWN FÖR ATT DU HAR GJORT DET HÄR FÖR OSS ÄNDÅ, FÖR DINA FANS OCH VISAT ATT DU INTE BRYR DIG ETT SKIT OM NÅGON FUC**NG MEDIA!! peace out. ( oj blev ett argt inlägg men ibland kan de behövas )

Bilder ifrån konseren och min resa till Stockholm ( Globen ) kommer upp inom dem närmaste dagarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0