förbjuden kärlek del 11

(Zayns version) 

 

Jag slog upp dörren till mitt hus, knuffade allt jag såg framför mig och slängde mig ner på golvet och började gråta. Jag hade precis förlorat personen jag älskade mest av allt på grund av mina fans. Jag var så arg att jag loggade in på twitter och skrev:

  • Ni har fått som ni vill. Det är slut mellan mig och Sandra. Jag hoppas att ni är nöjda och lyckliga för det är inte jag.

 

Jag tog sedan fram mitt block och stirrade på dem tomma sidorna. När jag sedan tänkte på henne, på fansen och alla så började de tomma sidorna fyllas med texter.

 

They don’t know about the things we do,
They don’t know about the I Love You’s,

But I’ll bet you if they only knew,
They would just be jealous of us!

 

They don’t know about the up all nights, 

They don’t know I’ve waited all my life.

Just to find a love that feels this right.

 

Baby, They don’t know about, they don’t know about us. 

 

#NEJSAYNHARGJORTSLUT började trenda och mina tårar började rinna igen, varför kunde inte alla vara som några av mina fans och acceptera henne?

 

 

(Louis version):

 

Niall: Vart är Zayn och Sandra, jag är hungrig!

Harry: jag vet inte, dem svarar inte på oss när vi ringer dem.

Jag: vänta, jag smsar dem snabbt.

Liam: vad konstigt, dem brukar alltid svara. Hoppas inte något har hänt.

Jag: Han svarade precis!

Harry: Vad sa han då?

Jag: ’’Jag känner inte för att komma, ha så kul’’

Niall: vad menar han? vad då inte känner för att komma?

Jag: Killar, kolla twitter!

Liam: varför?

Jag: Dem har gjort slut!

Liam: VA!

Harry: Niall, ring Eleanor och Danielle. Berätta för dem vad som har hänt så att dem inte kommer hit. Kom killar vi åker till Zayn han behöver oss just nu.

 

(Harrys version):

 

Jag: Zayn! öppna dörren!

Niall: kom igen Zayn!
Liam: Han kanske vill vara ensam, kom vi går.

 

precis när vi vände oss om så hörde jag en dörr som öppnades, jag vände mig om och där stod Zayn. Han var helt förkrossad. Han var vit i ansiktet och hans ögon var röda.

 

Jag: Omg zayn, vi såg precis på twitter, hur är det?

Zayn: hur det är? Hon har gjort slut med mig killar. Hur tror ni att det är?

Liam: lugna ner dig Zayn, berätta allt från början.

Zayn: Jag kom hem till henne och vi började prata. Hon sa att hon inte orkade med trycket från fansen längre och att det var dags att vi gick skilda vägar. Vad ska jag göra nu killar. Jag älskar henne. Jag vill inte släppa taget om henne.

Louis: Vi vet Zayn. men du måste förstå henne med det kans...

 

Louis han inte avsluta sin mening. Zayn började genast gråta igen och vi stod där i flera timmar och höll om honom. Han var verkligen förkrossad.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0