förbjuden kärlek del 12

(1 vecka senare)

Din / min version:

 

Det har nu gått 1 vecka sedan jag och Zayn gjorde slut. Killarna har åkt iväg på sin turné och jag är kvar i London.

 

I dag har verkligen varit en stressig dag. Media har följt efter mig hela dagen och även folk som ropat saker som, -det var på tiden att ni gjorde slut,- du har krossat hans hjärta din jävla kärring! och- varför gjorde ni slut? Ni var perfekta tillsammans.

Jag fick panik och kände att pressen och trycket blev för mycket. Jag var bara tvungen att försvinna ifrån allt så jag sprang in i ett hotell med vakter utanför så ingen kunde följa efter mig in. Vakterna visste vem jag var så de släppte in mig.
Det dröjde inte länge tills min mobil ringde.

 

Liam: Sandra, är du okej? En av vakterna på hotel o2 grand ringde precis Paul och sa att du var förföljd igen!

Jag: Jag är okej Liam, dem går snart iväg. Hur går turnén. Hur mår alla?

Liam: Vi alla mår bra, men vi saknar dig dock!

Jag: jag saknar er med. Hur är det med... med Zayn?

Liam: Fortfarande samma. Han är helt nere och... ja han saknar dig.

Jag: (suck) 

Liam: Har du kollat med skolan om du får ledigt?

Jag: nej inte än.

Liam: Du måste kolla upp det! Du måste vara med på min födelsedag nästa vecka!

 

Jag saknar verkligen killarna, jag vill åka upp till Liams födelsedag nästa vecka men jag vet inte om jag är redo för att träffa Zayn än.

 

Jag: Du vet att jag vill det Liam, jag ska försöka!

Liam: Bra! Jag måste gå nu men vi hörs sen.

Jag: Det gör vi. Hälsa dem andra killarna

Liam: Det ska jag göra, hej då.

Jag: hej då...

 

 

En av vakterna kom fram till mig.

 

Vakten: vi har en bil som väntar på dig i baksidan, vi kan köra hem dig om du vill.

Jag: Ja tack, står dem fortfarande kvar där ute.
Vakten: Ja, kom så eskorterar jag dig till bilen.

 

Så fort jag ställde mig upp visste jag att något inte stämde. Jag fick en skrikande smärta i magen och jag kände hur min kropp förlorade kontrollen över balansen och jag svimmade av, av smärtan.
Allt jag hörde innan allt blev helt svart var vakten som ropade: Sandra! Kan någon ringa 112! Snabbt!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0