förbjuden kärlek del 14

Zayns version:

 

Niall: Zayn, vad gör du här med Perrie? Sandra är här.

Jag: och? Det var hon som ville att vi skulle gå skilda vägar och att jag skulle komma över henne. Det är det jag gör.

Liam: Zayn, du borde nog minska lite på den attityden i kväll, speciellt när du pratar med henne.

Jag: Jag behöver inte era råd. Jag vet vad jag gör.

 

Nialls version:

 

Jag visste direkt att Zayn hade druckit så fort han öppnade sin mun och jag blev direkt orolig.
Hoppas att han sköter sig i kväll.

 

Din / min version:

Zayn: Sandra.

Jag: Zayn... Perrie...

Zayn: så jag ser att du kom hit ändå.

Jag: ja, jag är här för Liams skull................. Zayn har du tid? jag måste pra...

Zayn: Okej, men hoppas att du har kul då, vi ska gå bort till Djn och hälsa. 

 

Han avbröt mig och gick iväg. 

Jag stod där helt chockad. Vad var det som precis hände?

 

Danielle: Sandra, jag såg precis vad som hände. Är du okej?

Jag: inte riktigt, Han hatar mig och jag klandrar inte honom.

Danielle: Han hatar inte dig.
Jag: var inte så säker på det. Att han är här med Perrie är ett starkt för argument.
Danielle: He will be around soon.
Jag: Hoppas det, jag måste verkligen prata med honom.

 

Efter några timmar så insåg jag att Zayn ignorerade mig totalt, det var som att jag inte var där och den ända chansen för mig att prata med honom är att gå fram till honom själv.

 

Jag: Zayn, jag måste verkligen prata med dig.
Zayn: Jag har inte tid just nu.
Jag: Snälla Zayn, det är viktigt. Möt mig ute på bakgården om 5 minuter.

 

 

( Blev en kort idag, hoppas ni gillar den ändå )

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0