förbjuden kärlek del 16

Liams version:

 

Jag: vad menar du med att hon har gått?

Louis: Ja, hon var tvungen att vakna tidigt men vi skulle höras i morgon.

Danielle: Varför sa hon inte hej då?

Harry: stå inte bara där, ring henne någon. Jag har inte min mobil på mig.
Niall: jag ringer nu.

 

Nialls version:

 

Jag: Sandra? varför gick du utan att säga hej då?

Sandra: Förlåt men taxin väntade på mig och jag var trött så jag hann inte säga hej då.

Jag: okej men kommer du till turné huset i morgon. Vi ska fira Liam och Danielle. 

Sandra: Jag vet inte om jag hinner, jag ska tillbaks till London i morgon.

Jag: Kom igen! du hinner komma förbi en stund.

Sandra: Okej, vi ses i morgon.

Jag: Det gör vi!

 

Liam: nå?

Jag: Hon kommer förbi huset i morgon innan hon åker tillbaka till London. 

 

Din / min verion

 

Dagen efter:

 

Vi alla satt där i vardagsrummet, helt tysta.

Det var Niall, Harry, Louis, Eleanor, Zayn, Perrie, jag, Liam, Danielle och sen får vi inte glömma deras blivande barn, som var närvarande men ändå frånvarande i rummet.

 

Eleanor: Sandra, när lyfter ditt flyg?

Zayn: ( suck ) Perrie, följer du med ut en stund.
Perrie: visst.

Jag: Vid 7 Eleanor. 

 

När dem lämnade rummet började alla genast prata i mun på varandra.

 

Harry: Förlåt Sandra, vi visste inte att han skulle ta med henne.

Jag: det är lugnt.

Liam: Har ni fortfarande inte pratat med varandra?

Jag: Nej, han vägrar prata med mig.

Louis: Försök nu igen.

Jag: Hur?

Eleanor: Jag och Danielle kan uppehålla Perrie så kan du prata med honom

Jag: ehm.. okej.

 

Vi blev tysta igen när dem kom in i rummet igen. Efter en stund så bröt Eleanor tystnaden.

 

Eleanor: Så Perrie, Zayn har berättat att du älskar skor. Är det sant?

Perrie: Haha ja.

Danielle: Du ska se Eleanors nya skor! Kom, följ med upp på övervåningen!

Perrie: okej

Liam: Harry, Niall kan ni hjälpa mig med maten snabbt

Harry, Niall: Visst.

Louis: Vänta på mig med killar, jag hjälper er gärna. 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0