förbjuden kärlek del 19

4 månader senare

 

Det har nu gått 4 månader sen jag sist såg och pratade med killarna.
 Jag hade bytt nummer så ingen av dem kunde nå mig jag hade även raderat bort deras nummer så att jag inte plågades av tanken av att ringa dem.

 

I dag så skulle jag vara med på Ellen. Hon ville göra en live intervju med mig och prata om min tid med killarna. Efter flera förfrågningar så tackade jag ja.

 

Här har ni henne mina damer och herrar, Sandra! ge henne en stor applåd.

 

Jag: hej hej!

Ellen: wow Sandra, du ser jätte fin ut!
Jag: Tack Ellen du med!

Ellen: Tack, okej låt oss starta. Jag vill börja med att tacka dig för att du gick med på den här intervjun. Jag vet att det är svårt för dig.
Jag: tack själv för att jag fick komma.
Ellen: okej, vi tar allt ifrån början. Du och Zayn har en historia. Kan du berätta lite om er?

Jag: som ni alla vet så träffades vi när jag först flyttade hit. Vi blev nära vänner och sedan ledde det ena till det andra. Sedan vet ni själva hur det slutade.
Ellen: Vi vet hur det slutade men inte exakt varför? har du något och säga om det?
Jag: Ja, asså, som ni alla vet så låg jag inte nummer 1 på fan listan. Jag var inte accepterad och många försökte få oss att göra slut. Sedan hade vi inte tid för varandra. Han var ofta bortrest och jag studerade mycket så vi bestämde oss att det var för det bästa och gå skilda vägar.
Ellen: Okej, men det verkar inte som om att Zayn var så glad över att ni gjorde slut. Han skrev ’’... hoppas ni är lyckliga för det är inte jag’’ på twitter och sedan raderade han bort sin twitter en tid.
Jag: Ja, jag antar det var lite svårt för oss båda i början. Vi älskade fortfarande varandra så det var svårt att släppa taget om varandra.
Ellen: Älskade? älskar du fortfarande honom, eller älskar ni fortfarande varandra?
Jag: Det är svårt att säga Ellen...
Ellen: Okej hur är det med alla andra killarna då.
Jag: Vi gled isär.
Ellen: varför?
Jag: vi har för olika liv så det fungerade inte helt enkelt.
Ellen: Okej, nu kommer vi in i något känsligt. Du och Zayn skulle bli föräldrar en tid men vi hörde att du fick missfall och vi alla beklagar. Men kan du vara snäll och förklara varför du exakt fick missfall?
Jag: Jag vet faktiskt inte ens det själv. Barnet var helt enkelt för svagt och orkade inte kämpa vidare, hjärtat klarade inte av mer.
Ellen: Okej men jag tänkte att vi skulle titta igenom några tweets och inlägg där folk har skrivit dåliga kommentarer om dig.

 

Vi satt och tittade på dem och efter så började jag gråta. Jag var så trött på allting. Jag ville bara att hela sanningen skulle fram. Jag var så trött på att ljuga hela tiden.

Ellen: Oj, behöver du näsdukar.
Jag: ja tack.
Ellen: vill du prata om det?
Jag: ja det vill jag. jag har faktiskt något att säga.
Ellen: oj vad då?
Jag: Sanningen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0