förbjuden kärlek del 22

Dagen då jag skulle flytta tillbaka till Sverige var nu här. Jag stod och packade när det plötsligt knackade på dörren.

Niall: Surprise!!
Jag: hej killar? vad gör ni här?
Liam: vi ska hjälpa dig med packningen, vad annars?
Jag: tack men det behövs inte.
Louis: Jo det gör det
Harry: Plus vi vill spendera varje sekund du har kvar i London med dig.
Jag: okej om ni ser det på det sättet så kom in, ni två kan börja packa ner kläderna i sovrummet och ni två kan hjälpa mig med kläderna som ligger i hallen.
Louis: Yes sir!


Jag: så, vart är Zayn?
Liam: han gick hem till Perrie. Han var tvungen att fixa en grej.
Jag: åh, okej.

 

Jag blev förkrossad men självklart så skulle han välja att tillbringa sin lediga dag med sin flickvän än med sin vän, sitt ex.

 

När vi hade packat klart så satt vi och pratade och killarna lovade att vi skulle hålla kontakten och att dem skulle hälsa på mig och jag dem.
När klockan sedan slog 5 var det dags för mig att åka till flygplatsen.

Liam: är du säker på att du inte vill att vi ska följa med dig till flygplatsen?
Jag: ja, det kommer bara vara för svårt för mig att åka om ni gör det.
Liam: okej
Jag: men hälsa Danielle att vi ses snart och be henne ta hand om mitt gudbarn
Liam: det ska jag göra, älskar dig
Jag: älskar dig med. Hej då killar, älskar er alla med.
Dem andra killarna: Vi älskar dig med, hej då.
Harry: ring när du är framme.
Jag: okej

Jag kom fram till flygplatsen och skulle precis checka in när jag hörde någon ropa mitt namn. ’‘Toppen jag har blivit igen känd’’ tänkte jag men efter ett tag insåg jag att jag hade fel.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0