förbjuden kärlek del 23 - SISTA

Jag: Zayn, vad gör du här?
Zayn: jag hann aldrig säga hej då till dig hemma.
Jag: ja, jag vet Liam sa att du var hemma hos din flickvän.
Zayn: Hon är inte min flickvän längre, jag gjorde slut med henne.
Jag: åh, okej.... Förlåt Zayn men jag måste checka in nu.
Zayn: nej vänta. åk inte!
jag: va?
Zayn: åk inte! stanna kvar här med mig.
Jag: zayn...
Zayn: nej Sandra, lyssna på mig. Jag vet att vår kärlek har sina 
hinder, men vi kan inte låta dem vinna över oss. 

Jag: det har dem redan gjort Zayn.
Zayn: nej det har dem inte. Fastän vi gjorde slut så har inte våra känslor för varandra förändras det kommer dem aldrig göra så nej, dem har inte vunnit. Dem tror bara att dem har gjort det.... Så stanna... Sandra... stanna hos mig.
Jag: även om jag gör det så kommer våra problem med fansen börja växa igen. Dem kommer aldrig acceptera att vi är tillsammans.
Zayn: Då är det något vi får jobba på med dem. Mina fans ser hur sårad jag är nu utan dig och dem vill att jag ska vara lycklig och det enda sättet till att jag någonsin kommer kunna vara lycklig är med dig. Vi får ta varje dag i taget och övervinna alla motgångar men jag lovar dig att jag kommer vara där för dig hela tiden. Snälla Sandra, jag vill inte leva en enda dag till utan dig, varje dag har varit som att dö om på nytt. Jag klarar inte av att förlora dig en gång till.
Jag: det kommer du inte göra zayn,vi är vänner nu.

Zayn: det räcker inte, jag vill ha hela dig. Jag vill kunna hålla dig på det sättet som jag gjorde innan. Jag vill tala om för hela världen att du är min. Snälla ge mig en till chans, ge oss en till chans. 

Jag: okej
Zayn: va sa du?

Jag: okej, vi försöker igen.... Stå inte bara där, kiss me!

 

Han plockade upp mig i hans famn och vi snurrade runt samtidigt som vi delade en kyss. Sedan släppte han ner mig igen.

 

Zayn: Jag älskar dig!

Jag: jag älskar dig med.

Zayn: kom, vi åker tillbaks till killarna och berättar för dem att du stannar kvar. 

 

Han tog tag i min hand samtidigt som vi lämnade flygplatsen tillsammans.

 

The end!

 

 

(2 år senare för er som vill veta hur det slutade): Jag och Zayn är nu gifta och vi väntar barn. Det bästa av allt är att alla accepterar mig nu och jag och Zayn är så lyckliga.
Liam och Danielle är gifta och har ett barn.
Louis och Eleanor har flyttat ihop 

Jag och Zayn har äntligen lyckats att fixa ihop Niall med någon. Han dejtar nu Demi Lovato.
Harry där emot njuter fortfarande av singel livet. Men alla vi misstänker att han har någon på G för varje gång hans mobil vibrerar så blir han nervös och röd i ansiktet. Vi vet inte vem det är....än.. men snart får vi reda på det. Vem vet, det kanske är DU?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0