Förbjuden Kärlek del 4

 (Nutid) 

Mitt liv har verkligen förändrats under 2 år. Jag har flyttat till ett helt annat land, jag har fått nya vänner som är som mina syskon, och viktigaste av allt jag har en underbar pojkvän.
Zayn Malik, kan det bli bättre?


Jag tittade på klockan och den var nu 20:00. Killarna skulle vara med på Alan Carr nu så jag sprang fram till TV:n och slog på den.

Alan: Här har ni dem mina damer och herrar, One Direction!!

 

Publiken jublade och jag log så fort jag fick se Zayn.

 Efter en stund in i programmet insåg jag hur mycket jag verkligen saknade honom.
Vi pratar varje dag i telefon men det räcker inte. Jag saknar verkligen att stirra in i hans bruna ögon och drömma mig bort i dem. Jag saknar känslan av hans läppar mot mina, och snart så skulle jag få ha honom nära mig igen. Han skulle komma hem i morgon och jag hade glada nyheter att berätta för honom.

 

Alan: Så säg mig Harry, är du fortfarande singel?

Harry: Ja.

Alan: Och Niall du med?

Niall: Japp, Alan det stämmer.

Alan: Säg mig, är det något fel på er, är ni efterblivna eller har ni inte hittat den rätta än?

 

Jag skrattade och pratade med mig själv ’’haha ja Alan, det skulle jag också vilja veta’’

 

Harry: Vi har inte hittat den rätta än, men det är lugnt. Hon finns där någon stans.

Alan: Ja, du får ta på dig dina spanglasögon och gå ut och spana senare... Så Liam, Louis och Zayn      ni har flickvänner eller hur?

Liam: stämmer.

Alan: Okej jag har några frågor om dem.

Harry: Oh nej, Snälla prata inte om Sandra bara. Zayn kommer aldrig att sluta prata om henne.

Alan: Varför inte?

Louis: När han väl börjar prata om henne så kan han aldrig sluta.

Alan: Men det är positivt, eller?

Niall: Ja det är det, hon är underbar och vi alla älskar henne men ibland så vet inte Zayn när han ska sluta, han kan prata om henne i flera timmar.

Zayn: Vad ska jag göra, det är så när man älskar någon.

Alan: Okej men nu går vi vidare till detaljer Zayn. Fansen har inte varit så accepterande när det gäller henne, varför? jag menar hon verkar vara en underbar tjej.

Zayn: Det är hon och om jag ska vara ärlig så vet jag faktiskt inte. De flesta tycker om henne och ser att jag älskar henne och att hon gör mig lycklig men jag vet faktiskt inte varför vissa inte gör det.

Liam: Dem är nog bara avundsjuka, avundsjuka på att dem inte är hon.

 

Jag satt knäpp tyst framför Tv:n och tittade på hela programmet. Efter så sprang jag till datorn och loggade in på Twitter. Där fick jag se det jag fruktade.

Saker som #SAYNBREAKUPALREADY, #SANDRAFÖRTJÄNARINTEDIG, #SANDRABEGÅSJÄLVMORD, #ZAYNDUFÖRTJÄNARSÅMYCKETBÄTTRE, #SAYNBULLSHITRELATIONSHIP, trendade igen. Jag satt där i flera timmar och läste tweets som folk hade skickat till mig. 

Jag kan inte fatta att folk kan vara så hatiska.

Dem skriver allt ifrån hat till hottweets och ibland så brukar jag bli förföljd av Zayns fans ute på gatorna. De brukar gå efter mig och kalla mig för fula saker. De brukar till och med hota mig och säga att de ska döda mig om jag inte gör slut med Zayn.
 Dem första timmarna tar jag åt mig och det krossar mitt hjärta men sen när jag tänker på Zayn så mår jag så mycket bättre. Han stöttar mig verkligen igenom varje negativa kommentar. 

 Jag stängde av datorn och lade mig på sängen, jag låg och stirrade upp på taket enda tills ögonlocken sedan blev en belastning över ögonen och det blev svart. 

 



Kommentarer
Jasmin

DEL 5!

Svar: kommer snart :)
onedirectionzap.blogg.se

2012-11-09 @ 22:32:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0