Förbjuden Kärlek del 5

Jag satt och väntade ivrigt på soffan. Zayn skulle vara framme när som helst.

Mitt hjärta stannade nästan när det knackade på dörren. Jag sprang till dörren och öppnade den.

 

Zayn: BOOOO!

Jag: omg Baabee!

Zayn: Jag har saknat dig så mycket, Jag kan inte fatta att det har gått 1 månad sen vi sist sågs, det känns som 1 år.

Jag: Samma här!

 

Han tog mig i hans famn och tryckte sina läppar mot mina. Jag började genast darra av nervositet. Jag hade något och berätta för honom och jag kunde inte vänta mer. Jag bestämde mig för att säga det rakt ut.

 

Jag: Zayn jag har något och berätta.

Zayn: vad då?

Jag: jag, jag är.

Zayn: Vad då?

Jag: jag är gravid.

 

Han blev genast tårögd och hans tryck om mig blev hårdare.

 

Zayn: Omg, du skojar?

Jag: nej Zayn jag är verkligen gravid.
Zayn: Hur, eller det spelar ingen roll. Jag ska bli pappa, jag kan inte fatta det här. Hur långt gången är du?
Jag: haha jag är inne i 5:e veckan nu. Jag fick själv reda på det för 1 vecka sen. Jag ville vänta och berätta för dig live. Det har varit så svårt så jag kunde inte vänta en enda sekund till. Jag var tvungen att berätta det nu dir...

 

Jag avbröts av ännu en knackning på dörren.

 

Zayn: Det är dem andra killarna, dem ville komma upp och säga hej till dig snabbt.

 

Jag sprang genast till dörren och öppna den.

 

Jag: BOOOOYS!

Louis: Sandra! hej!

Liam: Stå inte bara där ge din bästa vän en kram.

 

Jag kramade om Liam, Louis, Niall och Harry.

 

Zayn: Killar ni borde komma in, vi har något att berätta.
Niall: Säg inte att ni ska försöka och para ihop mig med någon igen.

Zayn: Haha nej, inte den här gången.

Harry: Vad är det då, skynda berätta!

Zayn: Vi ska bli föräldrar!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0