Förbjuden Kärlek del 6

Del 6.

Liam: Va?

Zayn: ja haha, jag och Sandra ska bli föräldrar och ni alla ska bli farbröder.

 

Alla killar började genast jubla och hoppa på Zayn, de kramade om honom och började slå honom av glädje. Jag stod där och såg på och hade redan glömt bort alla saker som trendade om mig på twitter igen.

 

Jag: Jag då killar, får inte jag några kramar, det är faktiskt jag som är gravid.

Liam: Självklart får du det, kom hit!

 

Vi alla stod och kramades i en stor gruppkram tills Niall avbröt allting.

 

Niall: Jag börjar bli hungrig, är det någon mer som vill följa med till Nandos?

Louis: Ja, vi alla kan gå dit och fira den glada nyheten så kan jag ringa Eleanor och be henne möta upp oss där borta.

Liam: Och så kan jag ringa Danielle.

Jag: Visst det låter bra, ska vi säga att vi alla kan mötas där om 1-2 timmar, eller kan du vänta så länge Niall.

Niall: Det ska nog gå bra.
Harry: Bra men då ses vi alla där då. Jag måste bara hem och lämna mina saker. Dem står fortfarande i taxin där nere.

Zayn: Okej bra vi ses där då. 

Så fort dem gick så sprang Zayn till mig och bar upp mig. Han snurrade runt mig och viskade saker i mitt öra som hur mycket han älskade mig och hur lycklig han var. 

 

(taxin på väg till Nandos)

Jag: Zayn, jag har en sak som jag skulle vilja fråga dig?

Zayn: Ja, vad då?

Jag: Vad skulle du tycka om att fråga Liam och Danielle om dem vill bli barnets gudsföräldrar?

Zayn: Jag tycker att det låter helt perfekt. Jag vet hur nära ni står varandra och Liam är en av mina närmaste vänner så för mig så är det verkligen okej att dem blir barnets gudsföräldrar.

Jag: Okej, då frågar vi dem sen under middagen om dem vill bli det.

Zayn: Okej.

 

När vi kom in i Nandos så möttes vi av Liam och Danielle som precis hade kommit dit.

 

Danielle: Omg, Sandra! Liam berättade precis den glada nyheten för mig. Jag är så glad för er skull. Grattis!

Jag: Tack Danielle, det värmer verkligen.

Zayn: Vart är alla andra?

Liam: Det är bara vi här, dem andra är påväg.

Zayn: Okej men ska vi sätta oss så länge då?

Danielle: Aa, det kan vi göra.

 

När vi satte oss ner runt bordet så fick jag en nickning av Zayn och jag förstod genast hans tecken. 

 

Jag: Liam, Danielle. Jag och Zayn har något som vi skulle vilja fråga er innan alla andra kommer.

Liam: Visst babe, vad är det du vill fråga.

Jag: Liam, du är min bästa vän och du har alltid stöttat mig när jag har haft det svårt och du är som en bror för mig och Zayn. Och Danielle du är som en syster för mig...

Liam: Kom till saken du gör mig nervös!

Jag: haha, det skulle betyda så mycket för oss om ni ville bli vårt barns gudsföräldrar.

Danielle: Skojar du, det betyder så mycket för oss att ni frågar oss.

Liam: Självklart vill vi det Sandra! Det var på tiden att du fråga! Kom ge mig en kram!

 

Det dröjde inte länge tills Niall och Harry dök upp, nu väntade vi bara Louis och Eleanor.

Efter en stund så kom dem.

 

Eleanor: Sandra! Zayn! Grattis, jag är så glad för er skull!

Jag: tack så mycket Eleanor det värmer verkligen!

 

Vi alla satt och njöt av en middag tillsammans i flera timmar och när vi sedan skulle ut ur Nandos så möttes vi av pressen.

Presskille: Vi har fått anonyma tips från folk inne i Nandos om att du är gravid Sandra, Folk har hört er prata om det, är det sant?
Zayn: Inga kommentarer, kan ni vara så snälla och flytta på er så att vi kan komma hem?

 

Några timmar så var det ute över hela världen, ’‘ska SAYN bli föräldrar?’’, ’’ är Sandra gravid?’’, 

’’ Zayn Malik ska bli pappa’’.

 


Kommentarer
Lisa

del 7 :)

Svar: kul att du tycker om den. del 7 kommer snart :)
onedirectionzap.blogg.se

2012-11-11 @ 14:41:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0