Förbjuden Kärlek del 7

1 vecka senare 

 

(Zayns version)

 

Ryktet fortsatte att sprida sig. Jag fick samtal och frågor hela tiden av folk som undrade om det var sant.
Även folk på twitter var desperata efter sanningen så jag och Sandra bestämde oss för att dela med oss av den glada nyheten till alla andra, vi skulle nu bekräfta alla rykten. Dem skulle ändå göra det för eller senare när hennes mage började växa så jag gick in på twitter och skrev snabbt ’’Det är sant, jag ska bli pappa och jag kan inte vara lyckligare’’ sedan tryckte jag på tweeta.

 

Det dröjde inte länge tills #SAYNSKABLIFÖRÄLDRAR började trenda WW och efter några sekunder började även #HoppasSandraDörNuPåRiktigt trenda.
Jag blev så frustrerad när jag såg att det trendade. Jag var tvungen att sätta stopp på det innan Sandra skulle se något, så jag skrev ännu en tweet.

 

’’Oavsett vad ni tycker och känner så kommer jag fortfarande få ett barn med personen jag älskar så snälla sluta med ert hat, om ni inte accepterar och respekterar henne så respekterar ni inte mig!’’

 

Jag stängde av datorn och gick ut till köket. Mitt hjärta brast när jag såg tårar som rann ner ifrån Sandras kinder och jag förstod att hon hade sett allt på twitter. 

 

Din version:

 

Jag: jag förstår inte vad jag gör för fel! Varför hatar alla mig så mycket?

Zayn: Älskling lyssna inte på dem, dem...

Jag: Det är svårt och ignorera dem när dem skickar hat meddelanden till mig hela tiden och förföljer mig hela tiden. Jag är så trött på det här Zayn!!!

 

Jag tog min jacka och gick mot dörren och jag kunde se att Zayn var sårad, hans hjärta krossades varje gång jag var ledsen.

 

Jag: jag går till Liam och Danielle en stund Zayn, jag behöver frisk luft.
Zayn: Okej men älskling innan du går, kom ihåg att jag älskar dig och att det aldrig kommer att förändras. Låt inte vad andra tycker påverka dig och ditt liv, vårt liv. 

 

Jag gav honom en snabb puss och gick ut genom dörren. 

 

(Liams version)

 

Hon stod där, min bästa vän men tårar, skakande tänder och röda ögon vid min dörr.

 

Jag: Sandra vad har hänt!

Sandra: Alla hatar mig igen, alla tycker och vill att jag ska dö. Jag orkar inte mer Liam, jag är bara mänsklig och det finns en gräns på hur mycket smärta och hat jag kan ta!!

Jag: kom in. Jag går och ropar på Danielle.

 

( din version  / min version )

 

Danielle: Sandra!

Jag: Danielle! Varför händer allt det här mig, vad gör jag för fel? 

Danielle: Titta på mig! Du gör verkligen inget fel. Det är inget brott att vara med personen man älskar.

Jag: men varför känner jag mig som en brottsling varje gång jag går ute på gatorna, varför känner jag mig så osäker och rädd hela tiden?

Danielle: rädd för vad?

Jag: rädd för att hans fans ska attackera mig!

Danielle: kom med mig.

Jag: vart?

Daniella: Till Eleanor, sen ska vi ha en tjejkväll ute på gatorna bland alla fans. Vi ska visa att du är här för att stanna och att ni två är som gjorda för varandra, att ni älskar varandra. 

Liam: får jag följa med ( sarkastisk )

Danielle: nej, hörde du inte att jag sa att vi skulle ha en tjejkväll älskling, haha.

Liam: haha jo då jag hörde.

Jag: Liam, du borde åka till Zayn. Han vill nog inte vara ensam.

Liam: Du har rätt. Jag ringer grabbarna och fixar en akut killkväll som ni verkligen inte får vara med på, speciellt du Danielle. 

Danielle: Älskling jag tror att jag överlever. Hej då vi ses sen!

 



Kommentarer
Rebecca

Den blir bara spännande och spännande, del 8 tack!. Undrar verkligen hur den här slutar.

Svar: Tack, kul att du tycker om den:)
onedirectionzap.blogg.se

2012-11-13 @ 00:58:00
Rebecca

hur den här imagines slutar*

Svar: ja du, it's gonna be epic.
onedirectionzap.blogg.se

2012-11-13 @ 00:58:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0