förbjuden Kärlek del 8

Igår var verkligen en bra dag.

Jag var ute med Danielle och Eleanor på starbucks och nandos. Det bästa av allt var att några av Zayns fans var där och stöttade mig. De talade om att jag var vacker och de ville även ta kort med mig och gratulera mig och Zayn till vårt blivande barn.

De gav mig verkligen kraft och mer självförtroende och jag kände mig direkt säker för att visas ute på gatorna igen. 

Jag insåg att det faktiskt fanns fans där ute som accepterade mig. 

 

1 vecka senare:

 

Killarna är på en intervju och signering i Frankrike och kommer hem om 3 dagar.
De ska även iväg på sin stora turné om 5 dagar så jag och Zayn har bara 2 dagar kvar med varandra innan han åker. Jag kommer verkligen sakna honom.
Hur ska jag klara av att vara utan honom i 5 månader?
Som tur är så ringde Eleanor mig, vi ska ut och äta. Förhoppningsvis så kommer det få mig att sluta räkna ner tiden tills när Zayn ska åka till sin stora turné. 

 

Jag stod framför spegeln och granskade min outfit. Jag hade på mig ett par svarta byxor, en vit blus och ett par svarta låga stövlar.
Klockan slog 7 ( 19:00 ) och jag skulle nu till restaurangen och möta upp Eleanor.

Jag gick längst gatan när jag sedan hörde röster. Jag tror att det var 3 stycken. 1 kille och 2 tjejer.

 

Röst nr 1 ( tjej ): Sandra! varför har du så bråttom?

Röst nr 2 ( tjej ): Du är så jävla ful, jag hoppas att du dör. Du förtjänar inte Zayn! Du är så jävla falsk. Jag hatar dig!

Röst nr 3 ( kille ): Stanna då din jävla slyna. 

 

Varför kunde dem inte bara ge upp och sluta förfölja mig?
Jag började gå snabbare när plötsligt killen ryckte i mig.

 

Killen: Hörde du inte när jag sa att du skulle stanna!

Jag: Släpp mig!

Killen: Hållkäft!

Tjej nr 1: Vad ska vi göra för att få dig att fatta, du förtjänar inte Zayn!

Tjej nr 2: Gör slut med honom!

Jag: jag har inte tid med det här, jag har faktiskt någonstans och vara just nu.

 

Killens grepp blev hårdare och en av tjejerna knuffa mig så att jag föll mot marken.

Den ena började sparka på mig och jag försökte försvara mig.

Killen som var med dem blev genast arg när jag gjorde självförsvar och även han började sparka på mig. Efter några slag så slutade dem och lugnade ner sig lite.

 

Killen: -Se det här som en varning! Gör slut med Zayn annars dödar vi dig nästa gång. Kom nu tjejer vi går. Hon vet vad hon ska göra.

- våga tala om för någon om vad som precis hänt.

 

Jag låg kvar där, jag kunde inte röra mig. Jag var så chockad över vad som precis hade hänt.

Jag hade blivit hotad innan men det hade aldrig gått så långt.

Efter en stund vaknade jag ur min trauma och bestämde mig för att resa mig upp. När jag var halv vägs upp fick jag en strålande smärta från magen och upp mot bröstet och jag föll ner på marken igen.

Jag fick panik och ringde genast 112. 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0