Ett meddelande från en svensk directioner, snälla sprid viiiiiidare!!

Hej alla Svenska directioners! :)
 
Hoppas ni alla mår bra! Hoppas även ni som ska gå på konserten är taggade! Det börjar närma sig :D
 
Apropå konserten! Jag har en tanke.. Jag har hört att killarna inte spelar They don't know about us på turnén. Vilket jag och troligen många andra tycker är väldigt synd då detta är i alla fall en av mina favorit låtar från TMH :)
Så, jag började fundera på om man kan göra något roligt tillsammans så vi kan få dem att spela den :) Och om vi inte får dem till att göra de så kanske killarna på något sätt ändå ser att vi har gjort något fint!
 
Så ett förslag från mig är att vi spelar in TDKAU och gör en fin video tillsammans :) Typ att man får skicka in ljudklipp på där man sjunger den eller spelar in något videoklipp som kan passa till videon! Typ hålla upp ett papper med texten eller bara visa kärleken till 1D. Så kan jag och någon mer sätta ihop detta till en stor kör som sjunger och sedan en video till då :) Och på så sätt visa våran kärlek <3
 
Vad tycker ni?? Något annat förslag på vad man kan göra, eller bara någon annan tanke av något slag? :)
 
Sprid gärna detta och RT :) Hör gärna av er till min Twitter (@ ) !
 
Stora bamse kramar, Louise :)
http://tl.gd/l743km 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0